Fru Hansens Bureau

 Regnskabsassistance

 

Startside ] Regnskabsassistance ] [ Om Fru Hansen ] Kontakt ]

 

               

 

 

 

 

 

 

 

Om Fru Hansen
 

Praktisk Uddannelse:

I perioden 1978 - 1987:
All round kontoruddannelse i international handelsvirksomhed.
Bogholder/sekretær hos Ejendomsmægler.


I Perioden 1987 – 1999:

Regnskabschef i dansk købmandsejet indkøbsorganisation (dagligvarer)
Økonomichef/financiel Controller med ansvar for Skandinavien i del af stor svensk-ejet
international koncern.
Regnskabsansvarlig i dansk-ejet international handelsvirksomhed.

Siden 1999 indehaver af Fru Hansens Bureau

Teoretisk Uddannelse:

Merkonom i Regnskab
Merkonom i Personaleadministration
Merkonom i Informatik (EDB)
Erhvervsjura I
Engelsk på højt niveau
Løbende deltagelse på relevante kurser
Medlem af ERFA gruppe for personalechefer hos Dansk Erhverv

Et job som økonomichef i en moderne virksomhed er oftest et job som virksomhedens
blæksprutte.
Dette indebærer således udover det økonomiske ansvarsområde også ansvar for
personaleadministration/HR, kontakt til mange forskellige samarbejdspartner på
mange forskellige niveauer samt analyser og gennemgang af alle typer for
arbejdsgange.